05 April 2012

Home » , , , » 'Dia' Menjadi Milikku!

'Dia' Menjadi Milikku!

Gembira tak terkata bila 'dia' sah menjadi milikku kini! 

Siapakah 'dia'?

Memilikinya umpama mimpi dalam mimpi.


Bakal pengubat rindu bila suami jauh di mata kelak.

Mujurlah tuan punya yang pertama tidak perlu banyak kompromi kerana dia sudah punya yang baru... en Acer Aspire.

Syukur atas rezeki ini...

*

*

*

*

*

*

*

*

*


'Dia' yang dimaksudkan ialah...



Toshiba NB 520...

Terima kasih kerana menjadikan mimpiku menjadi kenyataan...

# Sebenarnya selama ni saya memang guna netbook ni. Cuma hakmilik mutlak je baru bertukar... hehe...

Terima kasih daun keladi ye bang...


20 comments

05 April, 2012

waaahhhhh...happy la ummi kaaannn...
hak milik kekal la pasni..hikhik

05 April, 2012

suka...suka....

05 April, 2012

yeayyy..dah rasmi jd hak milik ye...pasni byk la entry dr toshiba NB 520 tu hehehehee

Weeee, sonok... Nanti boleh la berskype :)

05 April, 2012

pasni selalu update lah...hehehe

05 April, 2012

seronok dapat blogging lama2 lepas ni :)

05 April, 2012

wah... seronok tu kak... murah rezeki :-)

05 April, 2012

beshnyeeeeeeeeeeeeee dik
lepas nie kena ligat layie update ! .. ;)

05 April, 2012

tumpang seronok sama izan, harap2 tak jd mcm kak yus punya hari tu kan..

suami izan nak gi mane?

05 April, 2012

selamat berkenalan kak..:)
bstnya rezeki dapat laptop baruu..

05 April, 2012

wah bestnya, dah jadi hak milik mutlak la kan..hehe

sy pun teringin 1 sbb laptop dah rosak..tp nk tunggu yg free gak la..hehe

05 April, 2012

bestnya.....
masa tgk tajuk dah blh agak mesti dpt gajet...hehe..

05 April, 2012

ohh, bestnya bila berjaya dimilkikan kan ;)

05 April, 2012

wah! bestnya..;)

05 April, 2012

Tahniah Izan!! Dah jadi hak milik kekal ye.. Lepas ni bolehlah selalu update..

05 April, 2012

best2...xkisahlh yg 2nd pn yg pnting jadi milik kekal.....

06 April, 2012

Wahhh!! tahniah ye :)
Myra pun dok berangan nak tukar lappy baru :D

06 April, 2012

dah jd hak milik mutlak tu, mmg seronok la kak...:)

06 April, 2012

Alhamdulillah..patutlah aura gembira tu sampai hingga kesini..:)

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails