26 April 2012

Home » , » Ummi Kempunan Telur Tembakul... Eh Bukanlah...

Ummi Kempunan Telur Tembakul... Eh Bukanlah...

Kisahnya bangun malam tadi konon-konon gagah mencari aiskrim 50 sen yang dah direservekan untuk ummi. Kan ke ummi puasa siangnya. Abang Muhaimin  dah simpankan kat freezer sebelum tu. Gigihlah ummi ni bangun lepas tertidur awal dari kebiasaan semata-mata untuk memakan aiskrim 50 sen itu.... 


Selongkar punya selongkar dalam freezer... sadis sekali bila aiskrim yang dicari sudah tiada dalam freezer. Yang ada hanyalah timbunan lauk-pauk mentah sahaja. Huwaaaa...rasa nak nangis! Takdelah.. tipu aje. Wahai batu belah batu bertangkup... makanlah aku, telanlah aku... Ummi kempunan aiskrim 50 sen...  aje pun! Melampau betullah ummi nih...

ehsan google saje...

# Nasib baik ada stok aiskrim malaysia yang 20 sen tu. Hmmm... bedal ajelah. Nama pun dah kempunan sangat nak makan aiskrim kan!

22 comments

26 April, 2012

sib bek le batu belah batu bertangkup kisah dongeng aje, kalu tak terus jadi berita utama BH..

26 April, 2012

cmaner rupa aiskrim 50sen tu k.izan?hehe..jadila ada eskrim msia tu kan..:)

26 April, 2012

@Prettywrite aiskrim coklat je pun... tapi nmpk terliur bila anak2 makan siangnya. beli 5 btg, sorg satu. rasanya si kembar kot yg dok pulun makan diam2 masa ummi tak nmpak...

26 April, 2012

dlm byk2 aiskrim yg ni paling best kan. penghilang dahaga terbaik. aiskrim lain sure tak boleh lawan punya. Hehehe.

26 April, 2012

dh lme xmkn aiscream ni

26 April, 2012

aiskrim buat sendiri..sedap nie...:)

26 April, 2012

loor aiskrim ke ..
ok2 lepas nie buat banyak sikit dikk ;))

26 April, 2012

eskrim malaysia pon dh ade yg 50 sen ek..sy kt umah kalo buat air sirap x abes jek..terus buat eskrim..;)

26 April, 2012

hi hi !
lawak...

26 April, 2012

slalu dgr aiskrim 20sen je..hee...naseb ada stok askrim 20sen ye sis...:)

26 April, 2012

alolo...cian ummi...
seb baek ade jgk eskrem m'sia..

26 April, 2012

hihii kemana pulak ilngnya aiskrim 50sen tu yer..hehhe

laamaaa xmakan eskrem melesia tu.. sedap pulak tngoknyer.. pandai cik gugel layuq (^___^)

26 April, 2012

alahai sian ummi... tapi tak apalah ummikan terubat dah makan aiskrim 20 sen tu..sini susah dah nak jumpa..

26 April, 2012

salam singgah sini..
lama tak kesini..

26 April, 2012

alahai siannya, baik g carik izan, karang takut baby meleleh je air liur

26 April, 2012

dah selidik dh sape yang rembat eskrem tuh?? kikiki

26 April, 2012

alahai.. cian ummi...

nasib baik ada penyelamat..

26 April, 2012

hahahahaha..

last week baru jek makan ice cream malaysia nie kat umah mil..best sbb perasa nenas ;) hehehhe

26 April, 2012

eh..apa beza bentuk ais krim 20 sen dengan 50 sen?

hehe..kesian..kempunan..tp nnt ummi buat lagi ya..

26 April, 2012

kesian umi mengandung nie..nasib batu belah tu jauh.keke

Haaa, sapa yg nakal mkn esteyim ummi yek, heheheh

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails