26 December 2012

Home » , » Dah Jumpa!

Dah Jumpa!

Sedang asyik ummi dan abang2 menikmati keropok ikan... tiba2 Affan keluar dari bilik dan bagitau dia dah jumpa dah dompet tu. Katanya terselit dalam rak kotak untuk letak majalah tu.


Muka eksaited budak yang dah jumpa balik dompet dia. 


Nama pun kembar... dompet pun sorang satu. 
Abaikan aje gigi dorang yg tak comel tu. Rongak dah...



# Terima kasih kepada kawan2 ummi yang sama2 doakan supaya Affan jumpa semula dompet ni ye! 

# Terima kasih Ya Allah... dompet ini masih lagi menjadi rezeki buatku...

16 comments

26 December, 2012

Kiut gitu

26 December, 2012

tak per.. rongak budak kecil comel bila senyum.. cuba rongak org dewasa.. hihihi

26 December, 2012

akhirnya....mmg rezeki diorg la tu..

26 December, 2012

lawanya wallet! ekekeke

26 December, 2012

eksaited sampai lupa nak tutup mulut ye :-)

26 December, 2012

Tak jejas rupa comel pun rongak dia tu izan.geram tgk senyum gitu.comel

26 December, 2012

alhamdulillah jumpa dah ye

Happynya hero izan ni bila dah jumpa dompetnya ya?(^_^)

27 December, 2012

Alhamdulillah jumpa juga akhirnya..

27 December, 2012

Alhamdulillah....kan sy dh kata....mesti ada kat mana2 tu...hehehe suke la tgk kembar happy sgt tu....:)

27 December, 2012

gigi rongak tu yg buat lagi comel hehe

27 December, 2012

seronok tgk dua orang nih... comel..

27 December, 2012

ala cutejer buat senyum serongeh gitu... dah jumpa dah.. seronok sesangatler ...

27 December, 2012

alahai gembira jumpa dompet ye..alhamdulillah

27 December, 2012

salam kak..
alhamduliilah..dah jumpa.. lps ni jgn letak merata2 lagi tau affan.. sian at ummi.. huhuh...

alhamdulillah :)

30 December, 2012

comelnya dompet..sama comel dengan si kembar..gigi tak kekal tak kisah rongok pun.hehe

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails