25 December 2012

Home » , , » Jom Dapatkan RASA Januari 2013!

Jom Dapatkan RASA Januari 2013!


Tak rugi tau beli ni sebab RASA Januari 2013 memaparkan 100 sajian untuk anak! Banyak sangat yang boleh dicuba tu... 


Meh kita tengok apa topik2 yang menarik untuk edisi kali ni...

Bubur & Puri - untuk tumbesaran bayi

Bekalan ke sekolah - air tangan pengikat kasih ibu

Lauk-pauk lengkap - mengenyangkan si kecil

Dan ada juga...

Teknik hias makanan si kecil


# Sekali sekala je beli majalah RASA ni bila ada topik yang 'mengena' dengan jiwa.... hehehe... Kebetulan ummi pun memang gigih mencari idea untuk memasak yang terbaik buat anak2 tersayang...

12 comments

25 December, 2012

Dulu masa akak kerja setiap bulan beli majalah rasa,skg ni bila ternampak org jual baru beli.

25 December, 2012

takleh beli..sbb takde anak lg..hek3:)

25 December, 2012

Bagus juga beli ni Izan. Ada resipi utk bekalan anak2 tu. Kebetulan tak lama lagi anak2 nak ke sekolah semula.

25 December, 2012

hurmm menarik nie ..;)

25 December, 2012

wah, best ni.. akan dicari... WAJIB!!

25 December, 2012

boleh cari idea nk masak utk anak2. kalau tak pening hari2 fikir nk masak apa.

25 December, 2012

Menarik..nak cari jgk la..

26 December, 2012

Lama dah tak beli majalah² macam ni..mcm menarik jer ni...

26 December, 2012

dr ari tuh nk beli kak, tak beli2 lg..hehehe

26 December, 2012

wah wah menariklah tajuk buku2..nak cariklah..kadang buntukan nak mak=sak apa untuk anak2

27 December, 2012

Salam kak izan..

hihi..menarik! kene dptkan ni.

31 December, 2012

sy pun beli gak..mmg berbaloi sbb byk resepi utk anak2 dlm tu..

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails