09 January 2013

Home » , » Sweet Moment #3: Masa Mandi Dalam Besen Kaler Biru!!!

Sweet Moment #3: Masa Mandi Dalam Besen Kaler Biru!!!

Mula mula saya sangat confuse kenapa ummi ambik gambar saya nak mandi.


Ehhh... ummi agah agah pulak! Saya terus gelak..


Syok juga mandi sambil ambil gambar ye ummi!
Gigit pipi tu kang suka ketap bibir gitu... 


Grrrrrr...rasa sejuk sikitlah air ni ummi...


Hehehe... Sejuk sikit pun takpe punya. Saya kan baby boy yang kuat!


# Cool sungguh budak montel ini mandi. Biasanya memang ummi mandikan dia meniarap camtu je. Under supervision ye. Suka betul dapat main air dengan kaki dia tuh...

22 comments

09 January, 2013

kuat betul baby ni...masa mandi pun niarap =)

09 January, 2013

Harga kat besen tu pun tak buang lagi yer..

09 January, 2013

Comeynya! Hihi :)

09 January, 2013

comelnye dia senyummm....tergoda i hihik

09 January, 2013

wah wah..seronoknya dia

09 January, 2013

wahhh suke nye dia..bagus gak idea mandi gini..sy selalu kasi baby sy lepak ateh motobot dia smbil lentang2..pasni k tukar position gini lak..tq tq si..hehehe

09 January, 2013

comel...
senang je nak mandi kan ..kalau dah meniarap tak payah pegang2 dah..

09 January, 2013

Montelnye.. Mesti kuat menyusu ni.

09 January, 2013

bestnya berenang....mesti seronok...

09 January, 2013

Coeml jer gaya die!

09 January, 2013

kuat betul baby umi ni...mana rambut syg....aina blum brani meniarap time mandi...

10 January, 2013

Waa nk blajar berenang ke dik... steady je dia, mmg bb boy yg kuat ni :-)

10 January, 2013

sukanye dia dalam besen..sweet senyuman dia...

10 January, 2013

salam kak izan..
hai bb zayyan..aaa...comelnye buat gaya mcm tu..hihih...
kuat nye bb zayyan ni.. :)

10 January, 2013

gewammnyerrr..rasa nk peluk2 sambil gomol pipi bolatt tu..hehe

10 January, 2013

dah besar nanti dia tak nak dah amek gambar kat dalam air...

10 January, 2013

tomeynye!!! geram tengok!! bulat~ nak geget2~

10 January, 2013

alo lo lo comelna dia. baru peasan izan anak semua hero2. lepas ni kena dapat heroin pulak ok :)

10 January, 2013

hye sis!owh masa kembar saya kecil pun mmg sy mandikan meniarap ala2 berenang,sbb sy baca artikel di pa&ma,sng nak monitor anak dan juga supaya lengan,bahu dan dada baby kuat ^*

10 January, 2013

meniarap dgn aksi seksi...awww

11 January, 2013

suka sgt pic2 ni

wah montelnyer dia..suka la tu mandi hehehe

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails